Blandade känslor.

Valborg slutade med att jag kombinerade mina olika planer, jag hamnade i Borås med många fina personer. Allt slutade hyfsat lyckat, dock har jag svikit min kropp när det gäller sömn, förlåt...

Idag sänktes tankarna när jag fick reda på att min kompis katt dött, även om det inte var min katt var vi bundisar i minst fyra-fem år.. Till och med jag har minnen med honom och saknar den lilla luddbollen redan. Vi satt liksom och solade tillsammans senast igår morses. :( trots all gråt kommer nya dagar och jag hoppas att min morgondag gör allt lite bättre.

Bilden tillägnar jag världens finaste Findus, puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack åter igen för att du var med igår hjärtat! Älskar dig!

2012-05-03 @ 07:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0