att längta.

Just nu ligger jag och mölar i sängen, samtidigt som jag börjar inse att det faktiskt bara är en vecka och några timmar kvar tills jag åker till Alanya! Då jag har mycket kvar i skolan finns det trots allt en smula ångest inom mig, men tanken av sol, bad och en riktig jävla semester väger över åt det bra hållet.

Jag känner att denna praktikveckan kommer gå snabbt, sen börjar jag helgen med fredagsmys, följt av jobb på lördag och söndag. Sen är det liksom en ny vecka redan, en perfekt vecka att åka på semester! Hur som helst har jag laddat inför den med att köpa en sprillans ny bikini idag, Yey! :) min familj har även firat med en av de nya ben&jerrysarna, Berry White fick bli den första, damn, kanske en utav de godaste, try it! :)

Förhoppningsvis hinner jag säga hejdå innan jag åker, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0