Helg it is!

Har precis invigt helgen med att avsluta 2 läxor av typ 1000, samt proppat i mig massa choklad och cola. Har dessutom packat lite smått, eftersom det ikväll blir tapas och bastymys med mina goda vänner. Var riktigt längesedan man svettades i bastun nu, så det ska bli jättekul faktiskt.

Efter det blir det sleepover hos Elin, sen jobbar jag ett morgonpass imorgon. Därefter blir det en välförtjänt dusch, samt fix innan jag sätter mig på bussen mot Borås, inflyttningsfest it is! Dock skall jag och min kompanjon My lämna bravaderna lite tidigare för att ta nästa buss till Göteborg, utgång it is! Får skippa melodifestivalen, trots att det är en tradition och familjegrej! :( Hur som helst sover jag troligen hos My på lördag, sen någon gång när jag vaknat på söndag skall jag pallra mig till bussen för att köra ännu ett jobbpass, gott är det!

Helgen vankas bli toppen och om man bortser från alla äckelinlämningar jag har nästa vecka, så kommer den nog också bli ganska bra, Stockholm it is! ;) Kom precis på att jag glömde lilla Psykologiboken i skolan, synd om mig som inte pluggat och har prov på tisdag... Himla bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0