2012-04-13

Trots utgången igår är vaknade jag klockan 6 imorse, jag tvingade mig själv att somna om till halv nio, sen drog jag mig till kvart i tio. Det var ändå helt okej igår, dock känner jag fortfarande att jag har börjat tröttna på att dra ut. Tanken av att det är samma ställe, samma folk och samma tråkiga stad är inte så frestande längre. Det är just därför jag trotsar partyfolket idag, jag tänkte dra mig mot jobbet runt 13-14, sen ska jag vara hemma och mysa, då jag börjar 08.30 imorgon. Hur som helst, innan jobbet ska jag plugga lite tänkte jag, sen kanske skriva en packlista inför Alanya om 34 dagar, bara för att bli lite glad liksom. Annars ska jag plöja mig igenom lite körkortsteori,jag har nämligen inte orkar engagera mig i körkortet än.. :(

En sista tanke, undrar vad som skiter sig för mig idag, det är ju trots allt fredag den trettonde..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0