student?!

Lilltjejen börjar nog bli lite sjuk, var inte alls på topp imorse, trots att jag faktiskt sov inatt. Känner att det egentligen inte spelar någon större roll just nu, då jag hinner friskna till på min ledighet som jag har både imorgon och på fredag. Sen lever vi jävel på fredag då vi firar lilla Emmy som fyller 18år. På söndag är det jobbdags igen, första gången sedan innan semestern och dessutom ett morgonpass, fyfan! 

Vidare till lite kul fakta, på torsdag provar vi ut studentmössor. Jag skall lägga ner min själ på min, om den så blir dyrast, skall den fan också vara snyggast! Sen har vi även planerat in vår studentresa, troligen lever vi jävel i Alanya nästa år i maj! Det är inte lite man längtar nu, det känns som att vi tar studenten typ nästa månad, just för att man planerar som ett as redan nu..

Hur som helst skall jag vandra vidare i min OP, kanske ta en godis till, eller bara gå direkt till sängen?


söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0