grymt!

Att jag sitter i min onepiece, äter choklad och inte ens har borstat tänderna än, betyder att det blev en grym gårdagskväll! Det var första utgången i Sverige på länge och även en av de bästa so far! Känner mig mest skabbig idag, smutsiga kläder, lite av gårdagens smink kvar och systern får laga min mat. Däremot känns det bra när man tänker tillbaka på gårdagens händelser. Fyfan vad jag är glad att jag inte är 14 längre, bussen in var packad och alla var vidrigt  fulla. Sorry to say, men under min resa på 25 minuter, hann 4 stycken spy precis bakom mig.

Hur som helst, resten av dagen lär spenderas hemma, då bussen mot jobbet rullar 06.33 imorgon...
Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0