sur vs. fest

Sista dagen i skolan innan lovet, egentligen är jag skitsur, men jag tänkte att jag flänger på lite skön musik och taggar krogen ikväll ändå. Men underbar vänner och ett packat dansgolv kan det nog bli en bra invigning på lovet ändå. För övrigt ber jag om ursäkt för min frånvaro, jag orkar aldrig använda datorn längre och blogg-appen är inte så värst inspirerande längre. Om ni satsar på myskväll eller utekväll idag spelar faktiskt ingen roll, för nu har ni en hel vecka framför er att göra vad ni vill på. Ett tips är att gå in på vår blogg i skolan, http://www.tipsivardagen.se, där kan ni nog få lite inspiration på saker att göra under den kommande veckan. :) Stay tuned, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0