Tack för er!

Tack för att ni står ut med att jag aldrig skriver! Det är så sjukt mycket bröllopsbestyr nu innan fredag, min syster skall ju bli en Wirsin. Eftersom jag och min syster skall vara tärnor är det inte lite att planera. Bara imorgon skall jag hinna till Göteborg på repetition INNAN skolan, hur är det ens möjligt...

Hur som helst är jag ändå uppe i varv nu, antingen beror det på att jag är stressad och förbannad, eller så är det helt enkelt bara Cassandras starka kaffe som sitter fast. Vill i alla fall tacka denna tjej för att hon är en av dem bästa i mitt liv, samt min andra fina vän Jeff, som oväntat köper gulliga gosedjur till en. Ni lyser upp min dagar no matter what, tack!<3


Gammal och söt bild!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Nutte vad du är fin, Erica! <3 Jag älskar dig min vän! <3



Fast bilden är ju inte kul :(( ;)

2011-11-16 @ 22:07:12
URL: http://cassandraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0