bra!

Man kan nog inte säga annat än att gårdagen var lite 50/50. Den bestod av APU, klippning (har nu graderat håret), en överraskningsbehandlig på Ciluette, tapas och pannacotta på Babbel, samt en krogrunda. Blev otroligt glad för överraskningen som mina systrar ordnat åt mig, just nu är jag nog lenast i hela värden i ansiktet. :) Det är helt fantastiskt vad prisvärt det är med massage! Tack mina fina systrar! Krogen blev jag dock besviken på, inte en jävel som shakade!! Vi tog två drinkar, sen stack vi efter ca 1 timma på skitstället..

Idag har jag hunnit med 1 mils cykling, en dusch, samt beställa ny telefon. Nu går jag och pappa till kusinen och firar honom, ikväll kommer My =mys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0