vedspis. <3

Sitter framför vedspisen och värmer fossingarna, Anna har inhandlat B&J och god mat står snart på bordet. Egentligen borde jag inte äta mer glass idag, eftersom jag redan smällt i mig en half baked med mina fina tjejer. Tänkte i och för sig vänta lite nu, så att man hinner smälta den förra lite innan man kör på nästa.

För första gången på länge är jag hemma innan midnatt, känns underbart att vara ledig från jobbet en dag, ska vila upp mig inför lördagens morgonpass med Linda.  Därefter blir det ju galet hemma i Gesebol, då vi ska fira mig i förtid. Tänkte hinna städa och duscha på ca 3 timmar, eftersom gästerna börjar droppa in runt 18-tiden. Tack underbara Elin och Cassandra för att ni ställer upp, jag älskar er.  <3

Nu ska jag värma händerna, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0