Som en robot.

Sitter med slutspurten av min essay i engelskan, det suger riktigt hårt att jag inte kunnat göra klart den i helgen. Det är resultat varför jag sitter med den nu, när den skulle varit inskickad för flera timmar sedan. Anledningen är för att jag jobbat rätt mycket den sista tiden, pluggandet skjuts liksom upp då. Det är rena turen att jag vanligtvis gör allt i sista minuten, för nu är jag van sedan långt tillbaka. Trots att jag jobbade kväll och nu sitter och pluggar, har jag ändå hunnit sova ut, sola och snart duscha. :)

Fick Frankrike-presenter från Anna och Emelie nyss, imorgon är det jag som glänser i min nya urgulliga robot- tischa! 

Deep sleep, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0