snask

Är hemma efter helgens första kväll, den spederades på Köpmansgatan med Anna och massa snask. Innan jag begav mig dit, hade jag en toppendag på praktiken! Fick finally testa på lite kassaarbete, vilket var lite ovant, då jag är van vid en kassaapparat med touchskärm. Hur som helst klarade jag det hyfsat bra och är nöjd, trots att jag inte har lärt mig ett enda plu-nummer. Igårkväll hann jag även inhandla kvällsmys-snask, köpa present till Ana och träffa min gullunge. 

Idag hälsade min pojke Simon och Dennis på mig, nu väntar jag på kvällens bravader! Taco, snask och schlager står på schemat! :)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Visst är det kul att sitta i kassan? Det kommer du få göra fler gånger, det kan du skriva upp!

2011-03-05 @ 18:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0