FORTFARANDE ARTON

Hittills har dagen varit helt underbar, jag har nog de bästa vännerna i hela världen! När jag och Josse hade sprungit iväg för att sola, hade resten av klassen fifflat med presenter. Nu är jag en barbapappa och en half baked rikare, ett stort tack till min fina klass som jag älskar och uppskattar väldigt mycket! Apropå rikare, har jag mest fått pengar idag, det blir väl så att ju äldre man blir, desto fler kuvert får man i present.. Lite booring, men pengar sitter aldrig fel. Fick dessutom en hemlig present från Anna och Emelie, det enda jag vet är att den äger rum på fredag klockan 17.00 och ej går att avboka. Sen fick jag även ett körkort av pappa, alltså att han betalar allt tills jag har det i handen, gaaanska juste! :)

Egentligen är jag lite sur idag, men jag skall spara det tills imorgon, för idag är det min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0