Fina själar blir fina änglar.

Sitter på bussen mot jobbet för andra dagen i rad, just nu känns det som att man behöver koppla bort sig från verkligheten ett tag. Både igår och idag har jag blundat för den, jag varken kan eller vill se vad som har inträffat. Att Gud glömde att se ner på oss i bara någon minut förstörde många hjärtan. Han tog tre liv, tre fina själar ifrån oss. Jag kände dem inte väl, men jag vet ändå vilka det var. Bara tanken av att någon inte finns mer, är så otroligt ofattbar. Det är personer som man har sett varje dag i skolan, personer som nu missade hela sitt liv. Jag vill ge all min kraft till dem som just nu är svaga. Jag vet att era syskon/barn/flickvänner är underbart fina änglar nu. Dem finns fortfarande för er och hjälper er igenom detta. Gud tar hand om dem och jag vet att dem vilar i frid. Jag tänker på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0