vart är mitt cashfloooow?!?

Jag måste lite smått erkänna att min ekonomi inte gör mig tillfreds denna månaden. Att det är midsommar och Peace & Love ungefär samma vecka har fått mig att känna lite panik. Bara nu är ångesten på topp för att planera allting och att man sen ska betala allt kommer bli ännu värre. Hur som helst löser sig festivalen, eftersom man får lön typ dagen innan, men midsommar kommer bli en aning tajtare. :/ Att jag idag var på Thai med Elin och käkade upp pengarna gjorde kanske inte saken bättre. Det enda vettiga jag betalt idag var nog mobilräkningen, tacka gudarna för att den inte var galet dyr..
Imorgon åker jag till Göteborg och spenderar dagen med My, jag skall försöka att glömma plånboken hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0