mycket, men ändå inget

Sitter ute och försöker ta vara på den sista solen, det har ju trots allt varit fint väder idag. Det tråkiga är bara att jag har bränt mig i ansiktet och sen har jag tvingats vara ensam hela dagen. My åkte hem imorse och sen har alla andra jobbat, alla förutom jag. Det känns som att nu när alla skriver att det är helg, är den min tur att spendera dagarna på jobbet. Jag antar att jag får försöka se fram emot midsommar för att glömma all slit tills dess, sen åker jag ju till Borlänge direkt när jag kommer hem. :)
För övrigt känns det som jag har mycket planerat i sommar, Varberg, Peace & Love, Öland, Kinnekulle, Mallorca m.m. men ändå sitter jag här med noll saker att göra. Det jag sysselsätter mig med är tråkiga promenader och att äta.. För att försöka göra någon vettigt är det väl dags att ta tag i den sista uppgiften i skolan, lite sent sådär..


Hejs på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0