lyx-fredag?

Nu har jag precis som alla andra gått på sommarlov, jag tog visserligen inte studenten i år, men den efterlängtade ledigheten äger ändå rum. För att inviga sommaren satte vi oss på Viskan i närmare 3 timmar, därefter var det lagom med kvällsmat på McDonalds. Resten av kvällen spenderades med My innan jag somnade in bredvid min fina kille. Han kämpade verkligen för att titta på skräck, men det slutade ändå med att han somnade och sen fick jag lida mig igenom hela filmen själv. Trots detta är han fortfarande världens bästa!
Idag kan man säga att kvällen kommer bli tvärtemot den igår, jag kommer sitta ensam hemma hela kvällen. Familjen är bortrest och jag hamnade ensam hemma för att passa alla djuren. För att göra det hela lite bättre, då jag missar alla kvällens bravader, funderar jag på att lyxa till kvällsmaten en aning. Jag tänker mig kyckling och wok, då jag redan skämt bort Zoey och Puh med laxmousse. :)
Imorgon blir det ett mastodont-pass på jobbet, 16-02 it is, sen får vi se om jag somnar hemma eller på Norrmalm.
Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0