förlåt!

I all hast glömde jag helt bort att berätta om den underbara helg jag haft. Eller ja, helg och helg, de senaste dagarna snarare. Hur om helst åkte jag i förrgår till Göteborg och shoppade lite med min kära My, därefter lagade vi mat och smed planer för kvällen. Kvällen slutade med en otroligt mysig hamnpromenad på dryga två timmar, som även innehöll en otroligt massa skvaller. Vi hann även göra hemgjord islatte med hasselnötskaffe, sen knäckte vi även en magnum och satt och dinglade med fötterna i hennes fönster på obestämd tid.
När vi fortfarande inte fått nog av varandra, bestämde vi oss för att igår kolla på fotboll (med en helvetes jävla massa knott), sen fick jag med min lilla sötnos hem. Efter gårdagsnattens dåliga sömn somnade vi ganska snabbt igår, men jag uppskattar verkligen att hon bara fanns där. :)
Tack för fina dagar hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0