bort från skiten

Då jag borde sitta med en jävla panik över min festivalpackning, tänker jag för mycket och sitter kvar i soffan. Jag har inte ens börjat packa, men jag har kommit så långt att jag bestämt vilken väska det får bli. Ännu en grej som inte stämmer är hur lyrisk jag egentligen borde vara idag, mitt humör borde vara som Tillmans och jag borde ha packat för längesedan. Dock känns det som jag upplevt den värsta jävla dagen i mitt liv, jag förlorade den jag älskade mest. Däremot har jag lärt mig att se mer åt orden "Beautiful on the outside, ugly on the inside", det är precis så jag känner nu. Efter att ha varit en trashbag i snart tre månader, åker jag imorgon till Borlänge och lever jävel i en vecka!
Känner lite sorg för er här hemma som missar Volbeat, men om det är någon mer än Cassandra som vill ha ett videosamtal under deras spelning, "stay in touch"! För övrigt hade jag den bästa midsommaren nere i Varberg med mina finaste vänner.
Ha en bra vecka, imorgon kommer jag inte hinna någonting, då jag 09.00 sitter på festivalbusseeeeeeeen! Feel free att vara avis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0