att orka

Idag är en sådan dag jag känner mig sådär miserabel, ingenting går som jag vill och jag känner verkligen inte att jag orkar mer. För det första har jag märkt att vuxenlivet tär på krafterna och för det andra så är jag nog bara sockerlåg. Att jobba till två på natten och sedan börja halv nio igen suger, i början var det helt okej, men nu har jag däckat som en fet säl i soffan. Alternativen nu är att stanna hemma med familjen eller åka till My och ha myskväll. Egentligen vill jag åka iväg, eftersom jag är den mest rastlösa på hela jorden när jag är hemma, dock innebär det att jag måste cykla till bussen...
Jag får väl studera alternativen en stund medans jag pluggar klart det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0