Week of my life?

Efter att ha tältat med 49 999 stycken andra personer, ligger jag nu nyduschad i soffan och njuter av att jag inatt skall få somna på en riktig madrass. Att komma i väg i en vecka var precis vad jag behövde. Underbart folk, goa dagar och sömnlösa nätter, precis som jag förväntade mig. :) Första dagen när jag såg alla köer ville jag vända och skita i det, men nu efteråt vill jag sprida saningen att det var en utav de bästa veckorna i mitt liv! Trots att jag drog på mig en förkyldning sista dagen, var det klart värt det! Det är nästan så att jag börjart planera nästa års reunion, men so far skall jag bara se tillbaka på Borlänge och Peace and love som en av de bästa upplevelserna i mitt liv. Jag vill tacka alla mina roomies för att ni gjorde veckan helt insane, samt tacka allt nytt folk som jag verkligen är glad att jag träffat.
Då vi hade just sömnlösa nätter får ni inga bilder/videos idag, utan de skjuter jag upp tills imorgon när jag kör min första rehab-dag! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0