slösmajjjja

Tider rinner på lika jävla sakta som igår, känns ändå bra att börja jobba imorgon, för att sedan gå på två veckors semester. Nu är det bara fyra jobbdagar kvar innan jag och My åker med min familj till Öland, sen vidare mot Kinnekulle på torsdagen, det kan nästan inte bli bättre. För att tjäna mer pengar, måste man ju självklart slösa bort dem gamla, det fixade jag och Anna i Göteborg idag. Vi begav oss mot NewYorker i Frölunda för att shoppa bikinisar, dock inhandlades även ett par jeans, en klocka och underkläder. Bikinin blev en galet färgglad, den satt som en smäck!
Nu känner jag att ni fått höra tillräckligt mycket skit, pöss.

Kommentarer
Postat av: fredrika

Hej,

Har du en syster som heter Emelie Olausson och har skrivit på stylesearch.se om att hon gjort en operation för att bromsa längdtillväxten? Om det stämmer skulle jag vilja fråga henne om det. Och det vore toppen om du ville ge henne min mailadress så hon kan skicka ett mail.

2011-07-24 @ 14:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0