O-kry

Känner att jag inte är helt kry, halsen och huvudet gör mig inte rättvisa. Skulle egentligen simmat med My efter skolan, men eftersom jag inte är helt okej, påverkar det min ork, vilken är i botten just nu. Det är andra gången jag backar ur med simningen nu, känner mig ganska kass och taskig mot gullisen. :( Dock var vi inne igår, 60 längder (1,5km) blev det och lite därför orkar jag inte ännu än dag. Jobbade kväll igår med, underbart att slippa tv:n och datorn för en stund, behövde något vettigt att slösa tid på. Sov hos My inatt, började sent idag, har planerat en mysig eftermiddag, trots allt detta, mår jag inte alls bra..

Hoppas att kladdkakan jag skall baka blir jättejättegod, annars mår jag ännu sämre. 


Apropå simning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0