himla bajs

Nu är det dryga 30 minuter tills jag sitter i bilen på väg mot jobbet, något jag verkligen inte vill idag. Känner mig precis lika kass i kroppen som jag gjort hela helgen, men bara för att jag vet att jag kommer sitta vid datorn hela dagen, åker jag och jobbar istället. Om jag stannar hemma vet jag att jag kommer slösa bort dagen, i och för sig kommer timmarna på jobbet verkligen ta kål på mig. Om jag mår sämre ikväll antar jag att jag får skippa skolan imorgon, det blir inte mer med det. Jag vet inte hur många gånger jag har fifflat fram och tillbaka i telefonboken efter chefens nummer, jag ville verkligen sjukanmäla mig idag!! Fan att jag behöver pengar, jävla skit också! 

Ska duka undan frukosten och gråta medans jag kränger på mig dem svarta, tajta, äckliga, helvetes-jeansen! :(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0