Bra dagar!

Rackarns vad jag har varit frånvarande nu de sista dagarna, inte alls meningen. Sanningen är det att jag varit upptagen, mest med bussar, näst efter det kompisar. Känns som om jag bott på västtrafik-bussar hela veckan, en timme hit och en timme dit. Känns skönt att finally ha landat, hemma! 

Hos Anna i förrgår köpte vi snabbmat, godis och läsk, Bond kördes på tv och faktorn på en bra kväll var otroligt hög. Dagen efter passade jag lilltjejen och virrade runt efter en stängd butik i Göteborg hela eftermiddagen. Kvällen avslutades hos oss med sällskapsspel, god mat och underbart umgänge.

Idag ställde vi klockan och tog en morgonpromenad, 7,5km slutade den på. Därefter följde te-drickande och rese-letande resten av dagen. Nu har My åkt och vi väntar på mat, ikväll blir det mys!
Fin promenad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0