ö s p s

Har inget vidare vettigt för mig, är bara så himla glad att jag har kämpat mig igenom matten och äntligen lämnat in den! Imorgon är det jag som går på helg lite sådär "halvnöjd", det hade verkligen inte suttit fel att vara frisk med. :) Det kan nog inte bli en bättre början på helgen, man får ju till och med lön och allt! Det som suger lite är att jag jobbar på lördag, vilket menas med att JAG KOMMER MISSA MELODIFESTIVALEN!! :'( Det är himla tur att man tjänar pengar i alla fall..

Igår var jag som sagt hos vårdcentralen, blev pålurad lite tabletter och salvor, dock mår min hals så jävla dåligt! Ursäkta mitt uttryck, men jag har minsann aldrig haft så ont i den.. Fäller en tår varje gång jag tvingas svälja. Det enda som hjälpt hittills av det vi köpte var slvan till ögonen, jag kan se igen! :)

Jag och OPn ska dra oss nu, pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0