far far away! :)

Äter upp gårdagens chips och fortsätter familjemyset! Hittills har vi sänkt en ostkaka, snacks och bokstavspasta á la France! Hann inte riktigt med allt jag planerat förut, dock är rummet kliniskt rent och jag fick till och med in nya lakan. :) Packningen har jag skjutit fram tills ikväll, tänkte flänga ner lite underkläder och sen är det klárrt! Har till och med tagit det stora steget nu, tvättat min OP!! Den hänger där uppe och förbereder sig på en tidigt bussfärd/tågfärd. Vi ska sova hela vägen och bara mysa med musik! Jobbet idag gick förresten bra, Maria är så himla effektiv, så fick sluta runt 8. Det märks att hon jobbat i 3 år och jag i bara 4 månader... :)

Från och med 06:00 imorgon nås jag endast på mobil, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0