rövkramp

Är äntligen hemma i min underbara soffa, letade fram Emelies morgonrock med, så nu är livet mig tillfreds.  Sitter även i mina nya söta ringar, beställningen från Forever21 har ju som sagt kommit. Även trosorna och klänningen satt som en smäck! Nu slipper jag oroa mig för den första krogrundan när jag fyller 18år, eftersom klänningen är perfa (kort, som den ska vara!).  

Min dag har bestått av rövkramp, rövkramrövkramprövkramp! Tre timmar bilfärd till Lund, fyra timmar hem, tre timmar bussfärd till Borås, sen ett gott avslut på en halvtimma i bil. Nu ska jag sova i min säng, inte på ett hårt säte med huvudet mot en vibrerande äcklig glasruta.. Det var i alla fal tur att vi fick med oss en liten valp hem från Lund, Ebba heter hon och är underbaar!


Imorgon blir det Borås, sen på kvällen förhoppingsvis boka den där jeffla resan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0