Ingen bra dag.

Ligger i min säng med mina allra mysigaste lakan, ändå är det här inte alls någon bra dag. Jag har inte fått några läxor gjorda, vi har inget snask i huset och sen håller min kropp på att krascha. I vanliga fall blir jag aldrig sjuk, men när jag väl blir det, då kommer allt på samma gång. Just nu har jag världens halsont, en galen huvudvärk, är svullen och konstig under ögonen och har dessutom inte sovit på tre nätter. Till råga på allt har min konstiga boll i nacken kommit tillbaka, bara för att göra det ännu värre typ! Glömde jag säga att min hals är svullen med?
Ville nätshoppa bort mitt dåliga humör, men hittar ju inget fint alls. :(

Förresten, under den tiden jag glömde bort er, upplevde jag underbara dagar. Mys hos min älskling, Schlagerkväll med familjen, My och Henke, samt shopping med Elin. :)

Hoppas ni har det bättre än jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0