I'm back!

Hej alla glada!
Jag befinner mig hos Elin med Anna och My, vi har precis käkat tacos och ska snart kolla på någon film. Dock ska lilla jag hoppa in i duschen en snabbis innan filmen startar. My kom på att vi har börjat göra våra vardagar till helger, massa mys skall det vara! Från det ena till det andra, jag har börjat med min helvetiska matte-inlämning nu. Jag gjorde första sidan, sen åkte jag hit. Tänkte att en sida om dagen räckte, duktig chey! :)

En kass sak är min sömn nu för tiden, har genomgått två sömnlösa nätter nu och hoppas verkligen på att få sova inatt. Dessutom har min hals svullnat upp, säkert halsfluss eller något. Taskigt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0