23:e

Sitter med mina resehemsidor som vanligt, har nästan börjat packa alltså, så borta är jag. Bulgarien den 23 augusti låter så otroligt lockande, jag har redan planerat vilka kläder jag skall resa i. :) Det som var bra med att mormor har en dator är just att jag kan leta resor, dock suger det på samma gång, för tanken var att jag skulle komma iväg från mobilen och datorn dem här dagarna. Istället har jag fastnat här och letar efter tungpiercingar och resor. Efter att ha velat göra det i ca 2 år nu skall jag ta det stora steget och fixa den där piercingen i tungan. Inte för att någon i min familj kommer tycka det är snyggt, men JAG kommer i alla fall det. Tanken är väl att fylla 18 år och få lön först bara.. :)

Nu blir det pannacotta till 4-kaffet, strikta tider har vi här hos mormor. :) Ska försöka lura iväg mamma till en mataffär sen med, B&J for dinner, yes please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0