Påbörjar julen med present till mig själv!

Sitter med APU-uppgifterna i mina nya skor, tog en sväng julshopping efter praktiken och råkade inhandla något till mig själv. I vår familj är det en tradition att ta på sig skorna direkt när man kommer hem, svettas i dem i flera timmar och ta av sig dem när man hoppar ner i sängen runt 11 snåret på kvällen. Även denna gång skall jag följa traditionen, medans jag ändå bara äter pizza och kollar på barnprogram. Funderar på att slå in lite paket  senare, det beror på hur mycket klockan blir, har nämligen shoppat färdigt pappas julklappar idag.

Häromdagen kände jag lite smått press över att jag inte börjat med julklapparna till min familj, men nu när jag till och med är klar med en av dem, känns det helt okej att det är julafton om fyra dagar.

So long fuckers! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0