Med Ebba i knät...

...äter jag upp allt julgodis, i alla fall det godaste som jag gjorde igår. Tryfflar med vit choklad och polkagrisar, kan inte bli mycket sötare eller bättre. Mamma, pappa och mormor åkte in till stan för ca 3 timmar sedan och jag och Ebba har slut på fantasi för att kunna ha kul själva. Det är himla svårt att vara barnvakt till en hund när man är allergisk också, det drar liksom ner den roliga stämningen. Sen när vi redan varit ute på långpromenad två gånger, finns det inget annat att göra än att vänta på resten av familjen. Vi har ganska tråkigt så att säga... :(
I alla fall så är det julafton imorgon, som om ni alla inte redan visste det, men jag har äntligen inhandlat alla julklappar, gått på jullov och nått destinationen där julfirandet skall äga rum. Än en gång finns det bara en sak kvar att göra, vänta.. Längtar så innerligt till uppesittarkvällen, då är man ju i alla fall road en liten stund.
Kommer inte vara aktiv imorgon, så vi hörs i mellandagarna! God Jul! :)


En liten Ebba, hon har växt till sig lite nu dock.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0