ljus funkar alltid!

Back on track, började tidigt och slutade tidigt idag, känns både skönt och tråkigt att vara hemma redan. Mamma och jag har redan hunnit mysa och kolla på julkalendern, vad återstår nu liksom? Kanske ta ytterligare en kopp te i hopp om att kurera mig. Även fast jag vet att jag har så mycket ondare i hela kroppen än just i halsen. Jag gjorde ett snyggt fall på praktiken idag, rakt ner i kakelgolvet! Fick nog mest en chock, men det känns fortfarande i ryggen och i huvudet att allt inte står helt rätt till än. Annars kan jag tröstäta lite godis, mest för ryggen, men också för att jag glömde mitt hemmakvälls-godis i Borås. :( Somnar förhoppningsvis tidigare ikväll, för inatt sover jag hemma och imorgon åker jag vid 5!

Dags att tända lite ljus, det gör jag alltid när jag har tråkigt, mest för att det är mysigt. Sedan lite allmän fakta för Viskan-lovers, de har 99 värmeljus! Jag VET, eftersom det är jag som tvingas tända dem 1-2 gånger per dag... Idag räknade jag dem, bara för att liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0