jäser som en...deg!

Längst in i kylskåpet hittade jag en öppen pepparkaksdeg, nu ligger den bredvid mig och min filt i sängen. Tanken var att jag skulle plugga idag, men precis som alla andra dagar tappar jag inspirationen så fort jag klickar på "on" på datorn. Istället letar jag jobb och hetsletar julklappar på nätet... SKäms lite för att samhällsuppgiften aldrig blir inskickad, men jag orkar inte efter att ha sprungit runt på ett café i åtta timmar varje dag! :( Jag tänker att min lärare förhoppningsvis förstår mig, fast troligen kollar hon säkert mailen varannan timma, eftersom att det bara är min uppsats som saknas..

Får göra ett nytt försök med studierna, att skriva egna reflektioner är ju ändå ganska enkelt, så det börjar vi med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0