drama.

Julpyntat, gjort julgodis, pluggat och slapppat! Nu verkar det bara vara den goa duschen kvar innan jag käkar och somnar för att ladda upp inför tidiga morgnar i ännu en vecka! Igår firade vi pappa, en myskväll hemma med gäster så att säga, det behövdes efter fredagsnattens dramatik. Översvämmningen i Sandared blockade bussen, så jag och Elin hamnade på en bänk i Bollebygd klockan 4 på natten och till slut rigde vi och väckte min familj i hopp om att kanske få sova i en säng.. Pappa offrade sig och en halvtimma senare var jag hemma, han skall ha ett stort tack för det! :)

Vet inte om jag skall skratta eller gråta över helgen, det har ändå varit mysiga stunder, men mest har jag väl älskat att inte behöva ställa klockan på 04:40 för att åka till praktiken. :)

Imorgon funderar jag på julklappsshipping efter praktiken, kbörjar bli dags för det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0