1 december.

Funderar på att återuppta mitt samhällsplugg, det är ju inte långt kvar nu och den skall vara inskickad om drygt 5 timmar. Finslipningen lär ju ta drygt 3 av timmarna, så det är väl lika bra att bita i det sura äpplet redan nu. Det som hindrar mig är för att jag tänker för mycket igen, nu har jag fredagsproblem och vet inte riktigt hur jag skall göra. Det återstår till att se vart jag hamnar imorgonkväll, det kan man inte så noga veta idag när det ändå är över ätt dygn kvar.. Hur som helst hade jag en planerad gårddag, skolan-fika-mys! Anna och jag inhandlade thaimat och chips, sen fifflade vi även i oss lite glögg när vi gjorde julkort runt klockan 23. Mysigt värre! Imorse hade vi ställt klockan på 7 för att kolla in den nya julkalendern, vi tror att den kan vara bra, men den är inte helt stabil ännu.

Vi hade för övrigt julmys och avslutning i skolan idag, imorgon är sista dagen innan jullovet. Förutom praktiken på 3 veckor då, den ska jag utnyttja på Viskan... Fine, dem har gott fika och jag är stammis där, men att jobba där, uäh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0