Spola tillbaka tiden!

Känner att jag inte spenderar så mycket tid till mina tankar som jag borde, livet bara flyter på utan att jag hinner reflektera på det som händer. Nyss var det 100 dagar till Mallorca, sen blev det plötsligt 3 veckor och om två timmar är det bara 3 dagar kvar? Väd händer med all tid, jag hinner inte med. 

Hur som helst, jag har börjat i skolan igen, jag har redan tröttnat på att ställa klockan på 6, tur att jag snart har semester igen. Dock känner jag paniken över att packa, hinna växla pengar, göra de sista inköpen, samt förbereda mig mentalt för den kommande utlandstrippen! Det är mycket att hinna på 3 dagar och om det skall fortsätta såhär, är det väl redan imorgon jag lägger upp våra semesterbilder. 

Fy, jag vill nästan spola tillbaka tiden så att jag får längta lite till. Men nu är det som det är, snart drar vi! :)
Bästis är hemma från Norgee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0