"Tjäna pengar, eller slösa pengar?"

Det var nästan så att jag skämdes nu när jag såg att jag inte bloggat på 3 dagar. Måste även erkänna att jag var tvungen att gå tillbaka för att se vad jag har berättat för er. Därför tänkte jag nu göra en snabb genomgång av det som hänt. I torsdags valde jag jobbet, Emelie råkade nämna meningen "tjäna pengar, eller slösa pengar?" , då tänkte jag efter lite och tog mitt förnuft till fånga. I går lämnades jag ensam på APU:n, dock var det helt okej efter två lådor jordgubbar. :) På kvällen blev det krogen, först X&Y, sen Viva! Jag måste erkänna att jag faktiskt glömde mig leg hemma och fick tvinga till mig skjuts för att hämta det. Kvällen blev för övrigt bättre än bra och definitivt roligare än förra helgen! 

Idag jobbade jag kvällspass med Jennifer, sen var det tänkt att jag skulle dra ut igen, men sängen lockade faktiskt mer idag. :) Imorgon blir det jobbjobbjobb, på måndag blir det jobbjobbjobb!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0