MALLORCA!!!!!

Har precis snattat lite pengar från sparkontot för att betala resan till Mallorca! Vi bokade igår, så den 27 augusti sitter jag, Elin och My på planet till Spanien, Mallorca och Alcúdia. Jag har redan kollat hur många dagar det är kvar, vad jag ska ha på mig under flygresan och hur mycket pengar jag behöver för att överleva där nere. Kalla mig gärna förtids-planerare, men det är sådan jag är när jag verkligen ser fram emot något. 

Gårdagen spenderades för övrigt hos Elin, vi grillade och hade allmänt mysigt, sen idag räddade jobbet mig från tristess. Nu sitter jag med godispåsen och hoppas på att man kan sola imorgon, det hade änna inte suttit fel. En annan sak som inte hade varit fel är att ha min sötnos här...

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0