Sorgligt men sant.

Som dom flesta vet är jag inte alls känslig, det är verkligen det svåraste jag vet. Dem enda gångerna jag verkligen gråter är när det har hänt någonting riktigt stort, annars är jag som en sten utan hjärta. Filmer är det enda undantaget, då är jag som såld i alla händelser, ikväll var en sådan gång. Visst, alla gråter i snyft-filmer, men idag gick jag för långt. Jag grät i en barnfilm, TOY STORY! Hur är det ens möjligt, dom dog ju inte ens! Sorry för att jag avslöjar vissa händelser i filmen nu och publicerar ett helt onödigt inlägg. Men jag kände bara för att berätta att jag grät i Toy story.

Nu när jag har gjort det kan jag återgå till att äta pannkakor, svamp och sakna Simon. Sleep tight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0