Slaktad.

Jag är ganska lat egentligen, slutade halv tolv och har lyckats med att inte plugga so far. Har inte ens övervägt det, utan käkat godis och letat vax istället. Fixade nämligen tandställningen idag, så jag har sliceat upp hela munnen återigen. Hon lämnade en mount everest-tagg som skär in i läppen varje gång jag öppnar munnen. Till råga på allt, vaknade jag med ett inflammerat höger-öga imorse (IGEN!), det var inte kul alls. För att göra livet ännu lite hårdare är jag isolerad från omvärlden, då min mobil är ganska utpumpad på pengar.. 

Just nu försöker jag vända allt negativt mot något bra. Som en enkel solution på mitt munproblem föreslog mamma "bivax", det funkade. Nu tänkte jag bara vända på engelska-häftet och glömma det, sen är allt loveli igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0