Precis som förr!

Efter skolan ringde My lite impulsivt och ville umgås, vi hamnade på glasscafét, därefter vid thaivagnen. Det kändes precis som förr, då man gick upp till Bolles efter skolan, köpte något onödigt och snackade skit all day long! Det märktes att vi inte träffats på ett tag, jag rabblade upp hela min livshistoria, men ändå känns det som att jag har hälften kvar. Om jag har tur är hon ledig på söndag, då blir det mer crap! Är förresten glad att jag skippade träningen idag, en kombinerad förkylning, samt skadad svanskota är inte kul alls. Varje gång jag nyser gör det ont i hela nedre delen av ryggen/rumpan. Får se om man är hel tills på måndag, saknar gymmet redan..

Imorgon ska vi bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0