Myskväll står på schemat!

Hej blåggän, Erica här.
Sitter i min fåtölj och kollar gamla repriser på tv. Jag och Emelie har precis bakat, hon gjorde negerbollar, jag gav mig in på ett större projekt. Seg kladdkaka med rosa frosting och pynt börjar ta form ute i köket. Jag kom hem fråbn Elin ganska segt idag, Emelie hämtade mig så jag var hemma runt 4, sen dess har jag myst runt i mysbyxor och ful frisyr. Gårdagen förblev dramatisk, den slutade med att Erica fick en infektion i vänstra ögat. Det är illrött och så är det massa äckel i det, i form av "ögonbajs". Ledsen för min detaljerade info, men sånt är så kul att berätta. :) Snart ska jag försöka övertala Emelie till risoni och kyckling ikväll, jag MÅSTE lyckas!

Myskväll står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0