Myser med dåligt humör.

Jag har nu landat i sängen efter en äckligt tråkig och tuff dag. Sällskapar mig gör en proviva och skön musik. Jag kom hem för en stund sen och hittills har jag endast hunnit städa upp på rummet och tagit på mig morgonrocken. Nästa steg är att skriva klart kommunikationen och sedan eventuellt förgylla min familj med att baka kladdkaka. Det sista är dock tveksamt, eftersom jag är galet trött idag. Jag vaknade 5 imorse och kunde verkligen inte somna om, till sist gav jag upp och hoppade in i duschen... Att vi har haft världens tråkigaste föreläsningar idag har inte direkt hjälp mig att hålla mig vaken. Jag fick nästa hyra en ställning för att hålla uppe ögonen på gymmet.

Smile, Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0