Lördagssjuk.

Sitter på rummet och slår in paket, solen lyser rakt in, men änd är jag invirad i en filt. Jag och Henke tog en runda på 1,3mil förut, han sprang, jag cyklade. Självklart valde vi vägen mot Töllsjö/Bollebygd med 1 miljon backar! Nu känns det bra, trots att näsan är helt täppt och rösten är lite halvkass. Har städat upp lite här hemma med, tvättat massa och så nu innan mamma kommer. 

Snart kommer även Anna och Emelie hem, dom jobbade tills två idag. Om jag har tur har dom köpt hårfärg så man kan fixa lite slingor. Eftersom jag aldrig är hemma, så var  jag ganska tvungen till att vara det idag, nu när mamma inte varit hemma på en vecka och så... Har ändå saknat henne, lika mycket som jag har saknat min lilla göteborgare..

Nu ska vi dricka te och överväga badet! Btw, jag överväger även en annan sak som jag och Nathalie har planerat.. Sch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0