Kul upplevelse!

När man heter Erica, är 17 år och tränar med utsläppt hår kan man få uppleva roliga saker. Ibland kan det fastna hår i tandställningen som man måste dra loss, det är lite svårt, men kul är det! En annan kul sak är att söka jobb, jag har tänkt att ta tag i det nu, i alla fall under september månad. Jag har kommit på hur otroligt tråkigt jag har på dagarna efter skolan, trots att jag slutar såpass sent, lyckas jag ändå infinna mig i tristess (stavning?) i flera timmar. Jag vill jobba och tjäna pengar, åka utomlands och köpa det jag vill. Lusten finns där, dock inte viljan att ta tag i det..

I skolan gjorde vi inget vettigt, skrev brev och intyg, käkade thai, gymmade och åkte hem. Rastlösheten har infunnit sig. Jag ska göra negerbollssmet och kolla på tv! Jag längtar till helgen! <3

PEACE!

Ganska gammal, ganska söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0