Ingen kvar.

Sitter ensam med min nybakta kladdkaka, förutom soffan är den min bästa vän. Pappa är ute, Emelie jobbar och mamma åkte precis iväg. Jag försöker hålla stämningen uppe med stora sockerintag och mysig musik som matchar regnet. Hittills funkar det, dock inte tillräckligt bra för att hålla ångesten över studerande borta. Jag borde egentligen sitta med engelskan, administrationen eller marknadsföringen nu. Varför gör jag inte det? Jag hade tänkt mig att lyckas bocka av något på listan idag i alla fall, men vi får se hur det blir med den saken. Fick förresten brev från skatteverket förut, jag får tillbaka hela 11 kronor, det ni! 

Nu försvinner vi bland papper en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0