Frustrated...

Jag avskyr engelska så otroligt mycket nu för tiden! Förut var det det enda ämnet som jag verkligen tyckte om och engagerade mig i. Nu vill jag bränna alla papper, gråta och skolka från alla lektioner resten av livet! Jag vill ha tillbaka min gamla lärare som gjorde engelska till något kul. Bli av med den nuvarande som blandar in massa gamla historiker och romantiker. Jag hatar det!!! Hittills har jag gråtit, skrikit och blivit grymt frustrerad över ett häfte med Edgar Allan Poe. Fem sidor med uppgifter på gammal engelska! Jag gråter bara jag pratar om det, så äckligt arg blir jag på det! 

(Tack för att jag får uttrycka min ilska för er! <3)

Har som sagt pluggat hela eftermiddagen. Lyckats skicka in arbetsmiljön och marknadsföringen, engelska kan brinna i vass! Imorgon blir det äventyr med familjen och bästis. En weekend på Ullared väntar, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0