Förändring!

Sitter just nu och slingar håret, samt målar naglarna lila. Kände att det behövdes lite förändring en kväll som denna. :) Är egentligen arg, eftersom hårfärgen inte räckte på långa vägar. Inte ens en flintskallig hade fått färgen att räcka... Men på något sätt kan jag inte vara arg idag, Emelie har köpt glass till mig, matten gick awesome och engelskan fick jag skjuta fram ett tag. Jag har inte mage till att klaga idag, allt är så bra. :)

Efter skolan blev det latte hos Cassandra, sen hälsa på söta Vanessa hos grannen.

Imorse blev det nyponsoppa, ikväll blir det gröt, mysigt att man kan äta riktig mat i alla fall!..


Lattekompisen skapar lycka!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej! Vad har du för planer för veckan då? :)

2010-09-29 @ 15:34:49
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: cassandra

mahahaha jag har mvg i bild ju ;)

du är finis <3

2010-09-30 @ 22:57:42
URL: http://cassandraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0